Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 9. januar 2011

En vitamininnsprøyting

Jeg har de beste vennene i verden!
Det er det virkelig ingen vits i å diskutere engang.
Dere er fantastiske!!!
Det er helt utrolig, men til og med på dager hvor jeg føler meg tversigjennom råtten og helst vil sitte i et mørkt rom og spise sjokolade, kan disse fantastiske menneskene bare ved å vise sitt åsyn gjøre en kullbelagt verden om til diamanter.
Det kaller jeg magi!
Hva skal du med en lommebok på størrelse med Dubai om du ikke i tillegg får livet ditt beriket av slike herlige, nydelige og inspirerende mennesker.
Dere vet hvem dere er(selv dere jeg ikke ser så ofte).                            

                                                                                                                                              
Så der fikk dere den og ja, jeg skriver med stor skrift så dere faktisk skal få dette med dere!                              
Glad i dere.                       

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar