Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 14. februar 2011

@IKS

I dag sitter jeg på krisetelefonen på IKS og venter på at jenter/foreldre/venner skal ringe for en prat.
Nervene mine er i høyspenn.Det er nemlig over ett år siden sist jeg tok slike telefoner.
Hjelp.
Heldigvis har jeg kaffe,sjokolade og spotify tilgjengelig som nerveroere.Klokka atten bærer det nemlig løs.
Bare den første telefonen blir unnagjort, tenker jeg.Da er jeg iallefall igang.
Jeg hører på go`musikken til pappa:The Pussycats – Just A Little Teardrop, da må det jo bare gå bra.
Heia meg!

http://iks.blogg.no/1297691471_pen_kveld.html

19.10:Min første samtale er unnagjort.Jeg overlevde.

4 kommentarer:

  1. Det må føles bra å gjør noe sånn. Være der for andre som trenger deg, selv om man ikke vet hvem man er. All ære til deg!!

    SvarSlett
  2. Det var en koselig kommentar:D
    Tusen takk. Det er faktisk veldig gøy,men ufattelig nervepirrende og.Man vil jo ikke si noe galt. Mange tanker i hodet på en gang.
    Ha en fantastisk kveld videre:)

    SvarSlett