Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 20. februar 2011

Word

I går var jeg og noen unge damer ute på tur i gigantbyen Oslo.Vi spiste middag på Agra,fantastisk mat som kan ha vært i overkant sterk for min sarte magesekk,kino på Klingenberg og en(tell de) øl på Zinatra.
Veldig gøy,veldig hyggelig og til tider,ekstremt kaldt.
Sammen vandret vi på den lystige siden av livet.
Og jo, jeg har delvis mistet balanseevnene etter å bli ørekjørt av en gjeng karaokesangere.
I edru tilstand får du virkelig med deg hvert eneste sure oppstøt.Takk for den!

Poenget med bloggen er at jeg er forelsket. Ikke i hvem som helst,men i denne; http://www.filmofilia.com/2010/08/18/first-true-grit-photo-jeff-bridges-and-hailee-steinfeld/
Og jeg har nok engang bevist at er du litt skitten,myndig og eier ditt eget skjegg, så vil jeg digge deg.
Matt Damon er til tider ikke så ille i denne filmen ,som heter True Grit, han heller.
Ikke kjekk som blankpolert soss,men rull han i søla,press på en bart og Hilde er solgt.
Filmen var bra den,men jeg var trøtt og satt i en iskald kinosal,så jeg duppet av litt i begynnelsen og midt oppi den kule jenta sine forhandlinger.Frekt.

Så i dag sitter jeg med en pc,på en stol av pinner og kvist,helt inntil stereoanlegget og hører på musikk.
Ledningen fra høytalerne er for kort til at jeg kan sitte andre steder og det er jo på Spotifyen min jeg har all musikken min nå i disse teknologiske høytider.
Agnes Obel – Close Watch
Agnes Obel – Philharmonics
Esben and the Witch – Marching Song
Agnes Obel – Riverside
Jeg har på meg torturdressen av treningstøy,for tanken var sats, men isteden så flyr jeg på do og forbanner gårsdagens indiske mat og mellom øktene flyr jeg også innom kjøkkenet for påfyll av kaffe.
Jeg kjenner litt på den at det muligens er en dårlig kombinasjon,men en jente trenger sin kaffe.
Det er forresten litt kjipt å være dårlig på en søndag når fylla faktisk ikke har skylda.


Om jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke er ute og ruller i skiløypene eller trår opp stier med andre turglade nordmenn?
Never,never,never. Jeg liker ikke kø,iallfall ikke på søndager.

Word!

http://iks.blogg.no/1297851294_jeg_kan_noe_ikke_du_k.html#comment

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar