Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 25. april 2011

Shit ass

I dag har jeg kjørt buss mellom Arendal og Oslo. Da vi passerte Asker leste jeg et skilt hvor det sto at det var 22 kilometer til Oslogrensa. Da tenkte jeg for meg selv at nå skulle jeg legge merke til hvor langt 22 kilometer egentlig er siden det kun er en kilometer lengere enn hva jeg skal løpe i september. Jeg ble ganske lang i maska.22 kilometer er langt,særlig når mannen som sitter foran deg nesten ligger i fanget ditt og damen bak sukker og stønner verre over noe jeg velger å ikke ville vite hva er. Heldigvis skal Anniken løpe halvmaraton sammen med meg og vi skal løpe uten gale folk i vår "trunk".
Poenget var at jeg har hatt tidenes beste påskeferie,bilder kommer og i morra starter jeg med løpetrening igjen.Ooooh som jeg gleder meg til dissing på mølla.
Sukk.Jeg vil ha mere påskeferie og påskegodt.Og et sted jeg kan putte minnebrikken min så jeg kan overføre bilder til data.Shit ass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar