Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 31. januar 2011

Ett rosa blogginnlegg


Rosabloggere,disse unge jentene som blogger om sminke,kropp og reklame, har fått mye omtale i media.
Jeg har egentlig ikke likt disse bloggene og klassifisert de som uinteressante. Men de tjenere jo massevis av penger og penger liker jeg. For penger kan jeg bruke på øl,klær og mat.
Derfor skal jeg og forsøke meg som rosablogger. Så får vi se hvor mye penger produsentene kaster etter meg. Og siden det har vært ingen etterspørsel etter hvordan sminke jeg bruker til daglig tenkte jeg at jeg skulle gjøre noe med akkurat dette.


Her er min sminke. Jeg bruker å putte sminken min i stabler og ikke i fine poser som alle andre gjør. Yndlingssmerkene mine er de merkene jeg bruker mest.

Sånn ser jeg ut når jeg putter på all sminken på en gang.

Så det var mitt forsøk på en rosa blogg.
Penger ,kom til meg.

Vi hentet Alexandra på togstasjonen.






5 kommentarer:

  1. Hilde! :D hahaha! Jeg pleier ikke å gjøre helt sånn da jeg bruker mineralsminke og det vil drysse så fælt.

    SvarSlett
  2. Mineralsminke er min yndling og. Men jeg for blakk for tiden-*Drømme om fetere tider*

    SvarSlett
  3. Haha, GENIALT innlegg!! Forsett me rosablogging, haha...

    SvarSlett
  4. Hahaha. Jeg tror det var mitt første og siste innlegg. Rosabloggeri er visst ikke min greie. Tenke seg, jeg har ikke fått noen pengetilbud????

    SvarSlett
  5. Ehm, Kari: Så "dryssing" er grunnen til at du ikke putter fjeset fullt av sminkeprodukter?
    Den eneste grunnen?
    Jeg ville tippet at du ikke gjorde fordi...du ikke er gal!:D
    Hahaha.

    SvarSlett