Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 28. november 2010

Barnevakta =meg


.
 I kveld sitter jeg barnevakt for Birken.
Det er veldig gøy, for når jeg er med Birken så skravler vi, spiser pizza med god samvittighet og ser gamle Disney-filmer på tv.
I dag så vi Robin Hood.
Ikke for det, jeg kan se Disney-filmer ellers og, men med unger er det ekstra morsomt.
Jeg husker, da jeg var yngre, så var jeg forelsket i Robin Hood. Ja, som i Disneys versjon,Reven Robin Hood. Hahaha.
Men på den andre siden, så har jeg og hatt et godt øye til den lilla skillpadda i "Teenage mutant ninja turtles", så jeg ser på det som et steg opp.
Vi så og noen gode,gamle Disney-kortfilmer med Mikke og Donald.
Truer med å prompe Birk i fjeset.
Birken rullet på gulvet av latter.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å blogge i dag, men siden lørdager er tv-verdens svar på møkk, og Camilla er velsignet med en musikkgal hippie med en bass som underholder hele blokkbygget, så måtte jeg gjøre noe for å avlede hjernen.
Jeg har vært nede og banka hardt på døra, men ingen reaksjon.
*Knurr*

Hos Camilla er det peis.

Jeg elsker peis.
Når jeg flytter i egen leilighet, eller hus som jeg eier selv, så skal jeg ha peis. Det lukter fantastisk!! Og lyden av knitrende, brennende vedkuber er lyden over alle lyder. Fullstendig ro på sekunder.
Hadde jeg tenkt på det litt før, så skulle vi ha grilla marsmallows i peisen.Namnam.


Men klementiner,kaffe,sjokolade,levende lys og facebook duger det og.
Og Spotify selvsagt.

Denne uka har det vært pakkeuke i smalgangen.
Jeg fikk en pakke med denne beholdningen, noe jeg delte broderlig med Kristin:D






Her skulle jeg egentlig legge et bilde hvor jeg har pynta senga til Kristin, men det syns ikke dataen til Camilla var en god idé, så det fikk jeg ikke lov til.
Jeg lurer på om jeg ble sensurert, eller maskina bare er rett og slett er trassig.
Vi forsøker igjen litt senere.
Ha,det gikk.Pynte senga til Kristin.
 Og i dag fikk vi pakke av den godeste Alexandra og fy søren vi lurte fælt når vi så formen på pakka.
Julekalender!!!Juhuu.
Så nå er det vel ingen vits i holde igjen lenger. Første søndag i advent er...vel,faktisk nå.
Så velkommen skal du være,
litt motvillig,kjære Advent. 
Jula derimot, ikke før julaften klokka 17, når jeg sitter ved middagsbordet og stapper i meg julemiddagen sammen med pappa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar