Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

fredag 26. november 2010

Bokomtale 1; "Sex i Bibelen" av Einar Gelius

Hahahahahahahahahahahahahahahaha. Lurte deg!
Ingen bokomtale her gitt.

Temaet i dag er; "sex og singelliv".
...
Vel, ihvertfall; "singelliv".For første gang i mitt liv kan jeg si at jeg er singel og hundre prosent fornøyd med det.
Jeg har ikke mistrivdes som singel før, men man har jo alltid tittet litt på hva markedet har å tilby. Drømt litt.
Men ei mer.
Det er fantastisk deilig å bare være meg.
I det, for tiden, skrudde livet mitt er det godt å kun ha seg selv å ta hensyn til.
Jeg, meg og bare Hilde!Og med det i tankene skal jeg legge inn en ny kjøreregel i livet mitt.
For meg tror jeg at det er et godt tiltak på vei ut av spiseforstyrrelsen, det å kunne gjøre små ting for seg selv i hverdagen og lære å sette pris på seg selv.
Min hverdag skal ha minst ett punkt med/om bare meg i!Litt Hilde-lykke.
Sånn som akkurat nå.
Lykken for meg i dette sekund er fungerende nett, The simpsons på tv,levende lys og kaffe i koppen-som skal inn i kroppen.Alt dette og meg godt plassert i sofaen.
Ingen sjokolade var nødvending for fullstendig lykke.Juhu. Fremgang?
I morra skal Hilde-tingen være en tur på sats og en tur i badsstu.
Hva er lykke for deg?
Jeg husker for lenge siden, så kunne jeg ha øyeblikk hvor følelsen av total lykke kunne slå meg, for så å forsvinne. Øyeblikk hvor alt var perfekt.
Jeg savner det. Hvordan kan jeg lære meg å finne de øyeblikkene igjen? Har jeg vokst de av meg?
Har du hatt sånne øyeblikk?
Jeg fant en gammel blogg med et innlegg jeg skrev for snart et år siden. Rart at jeg fortsatt egentlig står på stedet hvil og tilbakefall av matgreier og trening,
Fy Hilde!
http://bloggettiblogg.blogg.no/1263271007_nr_man_venter_p_at_ve.html

Men altså, om drømmemannen skulle dukke opp, så kan det godt hende jeg tar saken opp til vurdering.
Men da skal han være rimelig perfekt for meg altså!!Og jeg skal være frisk!
Om det skulle skje at jeg forblir singel til jeg dør, så...helt okey for meg. For å nyte "å være lykkelig med noen andre", må du først klare å være "lykkelig med deg selv". Og jeg vil heller være lykkelig alene enn ulykkelig i et forhold fordi jeg på død og liv må ha en mann i livet mitt.
Dessuten, den dagen jeg dør, når jeg er rundt nitti år og jeg er fortsatt er alene, meg og bare Hilde, så har jeg i det minste levd ut mine bitre kyniske sider ved å fly epleslang naboens hage hver høst, reist verden rundt minst to ganger, vært kule tante Hilde i seksti år .Jeg har brukt to tiår på å klage over "dagens ungdom" og "det er så mye ondskap i dagens samfunn" , samt mimre over den gang da jeg var ung, for alt var mye bedre da.
Og jeg har funnet meg selv.
Om du lurer, så står det i den rosa boble; "70 prosent av alle jenter vil heller ha sjokolade enn sex".
Hmm. Kan det være fordi sjokoladen garanterer hundre prosent ren nytelse hver gang? Altså, null faking? Hahaha
Bildet er hentet fra "Mag" nr 10 og redigert med bilde av meg.
Legg merke til "hjerte-tatoveringen" med sjokolade på armen min.

I morra/i dag skal jeg opp på loftet og lete frem litt julepynt.
Jeg,antijul, skal faktisk pynte til jul før advent begynner.
Hva i alle dager tenker du, og klør deg i hodet.Er dama blitt fullstendig gal.
Ja, det og;)
Men grunnen er jo selvsagt at jeg skal arrangere "gå på ski over grønland" med påfølgende (hjemmelaget)kakao hjemme hos meg på søndag.
Så til alle kjente og kjære, ta med ski(mine er hjemmelaget og av papp) og møt opp på Grønland på søndag, rundt klokka 19.oo.
Dette blir moro!
Lurer på om jeg må smiske litt med pappa, låne det fancye kameraet hans, for jeg tror det kan bli noen geniale bilder den dagen:D
*Hoy hvor det går*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar