Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 24. november 2010

Han

Ikke visste jeg at det skulle bli vår bane.
Han vant.
Mannen som ikke vil noen godt, som liker å vokte om territoriet sitt, noe han har gjort tydelig at du er en del av. Du er hans!
Denne mannen holder deg vekk fra vennene dine, med din godkjennelse.
Han sperrer for fornuften din og du ser ikke hva vi ser. Han er ikke bra for deg.
Men han gjør oss, som sier fra, om til de stygge, onde og løgnaktige. Han speiler seg i sitt eget velfungerende vesen som stinker av løgn og bedrag!
Jeg ser han for hva han virkelig er.
Skremmende hva?
Det hjelper ikke skrike til deg, riste i deg,gråte i telefonen til deg...
Og du skjønner ikke hvorfor alle vennene dine forsvinner.
Hat er egentlig ikke et ord jeg ville brukt på han, for det er totalt bortkastet energi, men savn i form av at du ikke lenger er i livet mitt!
Sorg fordi jeg ser ingen positiv framtid med han, verken for deg eller barna dine!
Sorg fordi du dytter bort alle oss som bryr oss, i bytte mot et tomt skall av kjærlighet, når du fortjener så mye bedre!
Sinne fordi du ikke lytter, og den dagen du ser det vi ser, så kan det være for sent.

Carolina Wallin Pérez – Pärlor
The Pussycat Dolls – Jai Ho! (You Are My Destiny)

1 kommentar: