Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 21. august 2016

Mafia og deres omelett,de bråker du bare ikke med.

Du bråker ikke med folk om Prior sine ferdiglagde omelettrører. Det fikk nemlig jeg erfare i dag ,på SATS, da jeg greide å si til en fyr at jeg syns han tok med seg for mange kartonger. Han pakket nemlig veldig mange kartonger oppi bagen sin og kompisen tok en hel haug han og, to sekunder før.Jeg syns det er teit,man skal dele og jeg sa ifra.(Dette er samme mannen som jeg mistenker at tilhører mafia,som sitter i flere timer på hvert enkelt treningsapparat og snakker i telefonen.Den samme mannen som jeg aldri har sett svette og som ikke trener andre muskler enn snakkemusklene når han er på SATS.) Mannen ble sint og begynte kjefte,sa noe om at han skulle bare ta fire stykker og jeg ikke skulle blande meg.Greit nok,selv om jeg aner dårlig samvittighet med en gang noen reagerer med et slikt raserianfall.Kanskje han innså at jeg hadde rett,men ikke tåler å bli satt på plass.Jeg kan muligens bli flinkere til å tenke ferdig en tanke før jeg åpner munnen og lufter den,det kan være en målsetting, og jeg syns faktisk det er greit at noen setter meg på plass når jeg trår over grenser og glemmer å tenke.Men han ble så fornærmet at han faktisk fulgte etter meg videre inn i lokalet for å kjefte og når jeg endelig fikk dratt meg inn i garderoben så var det med stor lettelse det gikk opp for meg at han skal prise seg lykkelig over det faktum at jeg ikke lider av PMS,for da kunne dette endt opp i et realt blodbad.Tenk dere den overskriften i avisa.I VG selvsagt;"Polititet måtte rykke ut etter nødsamtale fra SATS spektrum,der to mennesker kom sammen i et realt håndgemeng,over noen prøve-pakker med ferdigrørt omelettrøre fra Prior". http://www.prior.no/omelettegg/omelett-er-lett-det-article28862-15899.html Heldigvis så ringte Anniken meg litt senere for å fortelle meg at hun har kjøpt bursdagsgave til meg,til tretti-årsdagen min som er om fire måneder. Hun er ond og vet at det er ren tortur for meg å ikke vite hva jeg får i hele fire måneder før jeg pakke opp pakken.
Jeg har lyst på kake.

Bilde er hentet fra Prior sin hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar