Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

lørdag 2. juli 2011

En superkraft?

I dag er jeg super-ambivalent.Og om jeg var en superhelt så ville det nok være min superkraft for jeg er nemlig veldig flink på å være super-ambivalent. Jeg er det sånn ca hele tiden.Jeg vil heller fly eller sende laserstråler ved hjelp av tankekraft,noe jeg ser på som ganske praktisk ved feks vannlekkasje.Om jeg fikk velge superkraft selv mener jeg.Vi har vannlekkasje i bygningen sier Meny,på dårlig norsk.De kaller det vannlekarsje.
Jeg er hyper,slapp,sosial,asosial,øltørst,kvalm,initiativrik og apatisk.Det eneste jeg er sikker på er at jeg irriterer meg over den ene fortanna mi som har fått seg en sprekk og som gir tunga mi blemmer for de hele tiden skal leke sammen. Er det hva man kaller et destruktivt vennskap? Jeg ser ut som en sur og prippen dame som forgjeves prøver å suge på seg kinnben hun ikke har.
Her på landet finnes verken spotify eller Dexter. Jeg vil se Dexter.Gi meg Dexter. Ikke?Nei,da så.Da får dere bare overleve dette elendige blogginnlegget og lide med meg på denne elendige sommerdagen som regner på oss med sin blanding av vann,H2SO4(utrolig at regla sitter enda.Kan du den?) og den andre syra vi kaller for salpetersyre. Ingenting erstatter sola bedre enn en god dusj miljøforurensing.Jeg undres over om ikke gutta kan være en god solerstatning på en slik en lørdag.Sånn for en taco-date kanskje?Taco er godt.Kaffe og. God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar