Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

lørdag 6. november 2010

Menn med skjegg er sexy.

Helt siden tidenes morgen, 4 september 1981, har denne jenta latt seg fascinere av menn med skjegg.
Menn med skjegg er sexy.
Jeg lar meg og fascinere av kvinner med skjegg, med på et helt annet grunnlag.
Jeg ville aldri lagt meg etter et skjeggete kvinnfolk. Haha. Selv om det kunne blitt et morsomt innslag ved søndagsmiddagen hos mamma og pappa.

Øldrikkende menn med god musikksmak, skjegg og litt ølmage,samt med tilbehørsfunksjoner som selvtillit,intelligens...Ja, og at han er respektfull og ærlig, gir toppkarakter hos meg.
En bra mann er en som liker at jeg er litt gal og kan være litt gal sammen med meg.

Jeg har aldri latt meg imponere over menn med bedre garderobe enn jeg, som kan snakke om sine følelser og foretrekker noe med paraply i på byen,eller i verstefall en rusbrus.
Og når vi snakker om "størrelser som teller", så er det ikke summen på gullkortet eller tykkelsen på lommeboka som er samtaletemaet.
En mann, i mine øyne, er en som av og til kan være den hvite ridderen på sin hvite hest og skru sammen en ikeahylle(som jeg streng tatt hadde klart å skru sammen selv)for meg, men ikke la seg skremme når jeg innimellom vil skru sammen hylla selv. Tolk det som du vil.

Et morsomt eksperiment hadde vært å puttet mine siste års avstandsforelsker- og  "romantiske"-livsinnslag inn i samme rom og hatt en liten observeringslek.
*Se det hele for meg*;
Ikke for det. Det kunne blitt en koselig tilstelning, for mange/alle disse mannfolkene ville hatt endel til felles. Og det ville bugnet med øl, god whiskey og fantastisk musikk. Og nei, her snakker vi verken Hansa, Ringnes eller Borg!!!
*sikle*
Guinness!
*sikle mer*

Sånn jeg ser det lider jeg av en av to koplekser; Enten skogvokterkomplekset, hvor mannen av mine drømmer har et maskulint, digert skjegg og ølvom som motvekt til alle disse metrosexuelle mennene der ute. Eller er det julenissekomplekset jeg lider av, hvor jeg fra barndommen av forbinder skjegg med pakker og giverglede.
Jeg heller mot skogvokterkomplekset. Aker brygge gir meg grøsninger på lik linje som de grøsninger jeg får under en forferdelig skrekkfilm.

Helt tilslutt vil jeg poengtere at dette IKKE er en kontaktannonse, for jeg ser jo nå at dette likner mer en "krake-søker-make-blogg", enn det det egentlig er.
Dette er bare en ode til skjegg.
Menn med skjegg er sexy.

Ida Marie – Einen Mann - Radio-Version

2 kommentarer:

  1. Skogvokter sier du?;) Jeg har en hel haug på innerlomma:D
    Aylin

    SvarSlett
  2. haha
    Jeg kan like. Noen med skjegg og gitar=?

    SvarSlett