Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 30. november 2010

Surfe nettet

Av og til, når jeg som vanlig ikke får sove, så surfer jeg nettet på jakt etter nytt og spennende lesestoff og ofte snubler jeg over denne, http://kreativehjoerne.blogspot.com/?expref=next-blog , bloggen.
Og jeg legger meg flat.
Selv folk med normal fascinasjon av søtsaker vil digge denne bloggen.
Jeg ønsker meg en slik snøkrystallkake-de er bare fantastisk lekre.
Så til de som leser min blogg, sjekk også ut denne bloggen.
Unni og hennes søster fortjener virkelig stående aplaus!!!!

                                                              Nam!

7 kommentarer:

  1. TUSEN TAKK Hilde for det flotte innlegge om meg og min søster. Setter STOR pris på d. Hadde du bodd i nærheten sko du fått ei snørkystallkake av meg ;o)

    Klem

    SvarSlett
  2. Virkelig!
    Dere fortjener det. De kakene er fantastiske og den dagen jeg skal gifte meg el. bestiller jeg fra dere med ekspresslevering!!:D

    SvarSlett
  3. Hehe, ja gjør du det!! Kjekt at folk som jeg ikke kjenner skriver og legger merke til bloggen min :o) må tipse seg at nå kan du inn å se oreokonfekt, de va jammen goe :S :P

    SvarSlett
  4. PS: du ska få lov å kopiere kaka å legge...kopier i vei du :o)

    SvarSlett
  5. Eg må og takka for et fint innlegg og fine ord. Utrolig kjekt at det vi lager faller i smak :-)

    Tusen takk Hilde! :)

    Hilsen Unni`s søster

    SvarSlett