Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 12. desember 2010

Den gode samtalen

Kadaver skal jeg hete.
I morra når hanen galer skal jeg øyeblikkelig sende inn en søknad om navneskifte.
Hilde kadaver Åstrøm.
Det er sånn jeg føler meg i allefall. Etter fire dager på rom/cola og øl har en milliard av mine hjerneceller avgått ved døden og leveren min trenger minst en måned fri for å komme seg over sjokket.
Nok! Ingen mer alkehyler på meg før neste år.
Det er egentlig veldig vittig, for tidligere denne uka var det grøtfest hos ei venninne. En bra tradisjon hvor venner møtes, spiser oss overstappa på grøt(vi vil jo alle ha mandelen) og skravler over en kopp med gløgg.
Og denne gangen var et av temaene;"hvor gale var ikke vi da vi var yngre...".
tamtamtam.
Var???????Yngre????
Jeg ler inni meg, for jeg var som da som jeg er i dag.Men  nå med en eldre kropp, mindre mage og med en, til stadig, krympende hjerne.

1 kommentar: