Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 26. januar 2011

Fra vettet

Eksponeringsbehov? Jeg?Du tuller!
Jeg voldtar jo facebooken min og bloggen min hver dag. Så klart jeg har et eksponeringsbehov. Det eneste som skiller meg fra deltakerne på slike reality-show er at de ville gjort alt for å havne på tv,mens jeg klarer meg fint med noen stakkarslige setninger via mine sosiale medier . Hurra for dere!
Dagen i dag har vært fantastisk(se bilder under),men jeg er offer for min egen kaffesvakhet og i dag er det blitt i overkant mye inntak.Hele fem veldig sterke kaffekopper spredt utover dagen.
Jeg er hyper og jeg sitter i en gammel bygård,på et iskaldt kontor, med rød frossen nese og pledd.
Og gjør alt annet enn det jeg egentlig skal gjøre.
Egentlig er sats stedet for meg nå.

Gamle bygårder er skumle og i dag er det nesten ekstremt ekkelt her. Det er så mye lyder og husredd som jeg er, skaper fantasien min bilder av både spøkelser og poltergeist.
Men de ville vel ikke trampet på samme måte som personen gjør et annet sted i bygningen, med sko mener jeg.
Det er fordelen med livet etter døden? Du fryser ikke lenger og sko blir ikke ett nødvendig foretak i hverdagen. Men sokker vil jeg ha, for tær er ekkelt.

Egentlig har jeg ikke tid til å skrive blogg,Dette er et totalt unødvendig blogginnlegg, noe jeg faktisk ikke trengte å poengtere.Smør på flesk.
Poenget med bloggen er faktisk en annen blogg.
Denne: http://minmote.no/index.php/2010/02/kle-deg-kult-i-kulda/
Fuck. Vi bor i Norge. Om du på død og liv skal kle deg kult i kulda, så ikke del det med meg.
Kle deg etter været og når det er kaldt så kler jeg meg heller i lag på lag med ull enn dette piss-kles-opplegget fra Hollywood. Når det er så kaldt ute at brystvortene dine kan kutte glass... Jeg sier ikke mer.
Det frister iallefall å legge ut bilder av mine veldig utgåtte,varme og elskede(samt umoderne og stygge) gore-tex sko med på denne bloggen. Heller varm enn frossen er alt jeg har å si.
Jeg er ikke så syk som jeg ser ut.
Utrolig nok.
http://www.vgtv.no/?id=35970

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar