Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 22. februar 2011

Også på en helt vanlig mandag?Fantastisk.

Jeg har hengt med Marianne i dag.Ingen bilder,men det var mange "kodak-øyeblikk" ,så et kamera var savnet.
Marianne er en frisk pust i en ellers så trassen hverdag.
Hun lagde middag med kylling,potet,saus og grønnsaker og jeg lærte litt om kjøkkenting.Du vet,selve matprosessen.Så mye du kan lære av å se andre lage mat.
Jeg smakte et nytt krydder av wasabi og noe annet.Husker ikke hva.Må sjekke,men det var godt.
Så fikk jeg vin,øl og kaffe...og is.Nomnom.Og ja,klokka rundt 20 i dag var jeg på en snurr.
Det gikk over.
Nå sitter jeg midt på stuegulvet med ett vinglass,mett på vafler,trøtt i øya og selvsagt med en dose lakenksrekk.


Alexandra hadde vasket hus,gått ut med søpla og laget vafler til jeg kom hjem sent på kveldinga i dag.Er det noen sak?Leverer herved inn søknad om en slik velkomst hver dag.Var det sånn mennene på femtitallet hadde det før kvinnene frigjorde seg og gikk ut i gatene for å tjene penger og brenne sin bh?
Jeg undrer.
Alexandra er og ferdig med en av to(logisk nok) sokker hun driver og strikker til meg, og den fikk jeg i dag.Legger med et bilde av den,for den er megafin.

Russesokker.
Jeg har lært at på Lorrys har de masse øl og at jeg burde dra dit for å teste øl.Og at jeg vil starte en øltesteklubb som kan møtes,spise mat og teste øl sammen i sosialtlag.Sånn som de gjør i den danske serien "Klovn",men uten all den dramaen da.Hvem blir med?
http://www.lorry.no/ (Bildene gir litt flashback fra filmen "Mitt Afrika".Hmmmm.)
http://oslopuls.aftenposten.no/hvaskjer/sted/article294.ece
Og jo,to fjortiser diskuterte Cuba og ballkjoler på banen altså og på Cuba snakker de Cubansk eller noe.
Også vurderer jeg å klippe håret...

Og jeg fant en sang jeg har lett etter; Silje Kåfjord – Like in a dream
Alt dette på en helt vanlig mandag?Fantastisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar