Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 17. februar 2011

Faen

Jeg skremte akkurat naboen ute i gangen.Han var på vei inn,etter å ha luftet hundene og jeg på vei ut,for å kjøpe is. Han så kjemperart på meg og undret seg sikkert over hva jeg skulle ut og vandre for klokka halv tre om natta. På Grønland!
Kanskje han trodde jeg skulle ut for litt sentralstimulerende midler under Vaterlandsbrua?
Men jeg vet bedre og sannheten er verre.
Is var alt som sto i hodet mitt der jeg subbet meg av gårde,gjennom snøen,på denne ruten vi så fancy kaller "the walk of shame" til nærmeste Deli,rett rundt hjørnet.
Nå,en og en halv time senere,er jeg en liter is feitere,kvalmere og fattigere.
Og jeg skulle egentlig ønske at jeg hadde bulimi,så jeg kunne ofret det hele til den hvite porcelensguden på badet.
Faen.Jeg har mange andre banneord på lageret, men velger å skåner dere for de.Faen,faen,faen.
Hvorfor kan jeg ikke bare bruke natta til det den er skapt for;søvn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar