Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 7. februar 2011

Frustrasjonsblogg

Av og til skulle jeg ønske jeg var en figur i en tegneserie.
Det skjer igjen,magen min eser ut som en diger overgjæret bolle.Mistrives. Jeg vil ikke se alle disse kiloene som raskt og effektivt legger seg til rette på mage-og puppeparti?
Selvsagt vet jeg at det er fysisk umulig ,men det kjennes sånn ut.Dritt.
Derfor ville jeg vært en tegnet figur.Med enkle grep kan jeg viske vekk utovermagen og tegne inn en ny flat mage.
Sånn hadde jeg sett ut om noen skulle tegnet meg.


Fullstendig klar over at jeg var i ferd med å skrive et annet ord der.

I det virkelige livet må man trene for å få vekk magen,men klokka sytten så skal alle andre også trene bort magen og du finner ikke ett eneste ledig garderobeskap på SATS Spektrum.
Da ville jeg og være en tegneseriefigur, så jeg kunne viske vekk alle unødvendige mennesker,som gjorde  min treningsøkt om til en leksjon i køkultur.Flytt dere.
I dag hadde tegneseriefiguren min sett sånn ut.



Jeg er hyper til vanlig,men i de siste dagene har det vært ubegrenset med energi i meg. Jeg bruker masse krefter på å ikke la dette få utløp.Hurra for raske gåturer,Sats og frustrasjonsblogger.Og ikke for å glemme,en diger takk til verdens nydeligste,aktive nevøer.
Om det ikke hadde vært for dere,er det mulig at noen måtte ta meg til et hvitt og rolig sted,hvor alle må gå med matchende,hvite skjorter..
I dag har jeg lært mange ting;
Hmmm.Jeg har visst glemt det.Jeg husket jo alt da jeg løp på mølla i stad.
At jeg aldri lærer.Hilde i bevegelse=Hilde tenker smarte tanker=dyp blogg/annet.
Hilde har dusjet og setter seg ned for en rolig kveld i sofaen=hjernen stopper fullstendig opp.Takras.

Vi fikk pakke av Alexandras mamma i dag. Vi ble kjempeglad og jeg syns egentlig at jeg og Alexandra burde ta en filmkveld med tente lys en dag.

Jo,nå kom jeg på det.
*Jeg vet noe de fleste på Ullevål ikke vet.Hvor stjerneblokkene er.
*Når en setter på "Phil Collins", så spretter jeg opp av sofaen og drar meg på trening.
*Jeg skal aldri dra på SATS klokka 17 noensinne igjen.
*Ikke drikk kaffe to sekunder før du løper på en mølle.Du får derfor hold. og det er veldig smertefullt.
*Passer på og stiller meg på en mølle bak en som har personligtrener- time med SATS sin nye hotte PT.
Se på han,sikle,tro i noen sekunder at det er Ruben,en fyr jeg kjenner og når han titter opp så oppdager jeg at det ikke er Ruben, den fyren jeg kjenner. Så tror SATS sin nye pt at jeg flørter, noe jeg ikke gjør.
Dette er fordi en; mannen er uoverkommelig nydelig og min selvtillit ville aldri tillat en slik flørt.
To;Fordi jeg var rød i trynet og svettere enn grisen og skjønner jo at man i SATS-setting egentlig bare vil bli ferdig med torturen og reise hjem. Man vil ikke flørte med noen!
*Barberskum for menn er billigere enn barberskum for kvinner.Nå sitter jeg sofaen,lukter mann og er veldig forvirret.Understimulert,gjærende meg.
*Kanskje det av og til hjelper å skrive tiggeblogg om min venninnes psykopatiske kjæreste, for å få en reaksjon.For jeg fikk en,men er usikker på om det kommer av den.
*Noen menn(alder 40-70) som trener på SATS er ekle å møte utenfor SATS,for de stirrer.
*Og ikke se frustret ut i informasjonen på SATS,for da får du oppmerksomhet,selv om det kun er fordi du ser forvirret på klokka og egentlig trodde det var mye senere enn den viste.
*Jeg burde og ha skrevet en veldig vanskelig mail med mange vanskelige,hensynsfulle ord som skal på bloggen til IKS.
*Og at SATS burde egentlig betalt meg for denne bloggen.Den oser jo av reklame...på en måte.
*Jeg elsker Sia.
*Jo,jeg fikk et flott blåmerke da jeg tryna på lørdag.
*37 år er ikke lenger så veldig gammelt.
*Jeg hater ting jeg ikke har kontroll over!


Stjerneblokkene på Ullevål.


Mine saftige blåmerker etter lørdagen.
 Men ellers har dagen vært bra. Alexandra og jeg har vært turister på Ullevål og gått i hennes mor fotspor fra den gangen hun bodde i Oslo.

Og jeg har snakket med Aylin i telefonen og fått siste nytt fra Kilimanjaro.Hun er endelig tilbake i Norge.
Stolt av jentene mine ja!
Sånn så de ut.



Jeg er veldig klar over at dette ble en lang blogg,så til alle som holdt ut til siste ord,uten å sovne,dere fortjener en medalje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar