Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

lørdag 5. februar 2011

Kvinne(29) forsvunnet fra Grønland,Oslo

"Forsiden" på VG-nett 05.02.2011

Kvinne etterlyser romvenninne som sent fredagskveld forsvant under rydding av eget soverom.
Alexandra(29),kvinnens romvenninne, forteller at de hadde hatt en rolig fredagskveld med venninnebesøk da romvenninnen,Hilde(29), ønsket å rydde rommet. Dagen etter skulle Hilde sitte barnevakt for sine to nevøer, så dette syntes Alexandra låt fornuftig. Hun mener hun ville gjort det samme om hun skulle sitte barnevakt.-Hildes soverom så ut som et katastrofeområde også,småler hun.
-Nei,jeg hadde ingen mistanker om noe uvanlig,forteller Alexandra videre.- Å rydde soverommet er jo en daglig hendelse som de fleste av oss opplever opp til flere ganger i livet. Ikke visste jeg at det skulle føre til noe så dramatisk.
Alexandra begynte å ane mistanker om at noe ikke var som det skulle da klokka gikk og Hilde ikke hadde vist tegn til liv.
-Jeg banket på,men ingen svarte.Så jeg ble skeptisk,åpnet døra og gikk inn. Rommet var tomt, men fløt over av klær og søppel.Jeg ringte øyeblikkelig til politiet.
Alexandras øyne begynner å tindre av tårer.-Lurer på hva som kan ha skjedd,sier hun tankefullt.
Politiet er sparsommelige med opplysninger men innrømmer at denne saken er unik.
-Vi vet hittil ikke noe om hendelsesforløpet, men i denne saken ser vi på det som en nødvendighet med hjelp fra publikum. Om noen der ute sitter med opplysninger om Hilde Åstrøm,vennligst kontakt Oslo politikammer.
Hilde ble sist observert i live klokka 20.00.
Politiet mistenker ingenting kriminelt rundt Hildes forsvinning, men ber publikum om opplysninger .
VG vil følge opp saken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar