Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 1. januar 2012

Å stirre på snø.

Ja,for det er sant. Det finnes plutselig snø i Oslo. Den første dagen av alle de dagene i 2012. Og jeg er kjempekvalm, men noe sier meg at det skylder de literne med alkohol jeg skylte i meg i går kveld da jeg feiret at det ble nytt år. Dårlig tradisjon det der,
Og plutselig så skriver man e-ordet til mannen sin og. Angrer ikke da. Mener hvert cm av ordet. Og da jeg våknet fikk jeg det tilbake. *LYKKE* Bra start på det nye året. Om du ser vekk fra spyet som snart kommer da.
Men hva gjør vel litt spy når man kan kose seg med snøen på utsiden av vinduet...som jeg for øvrig var ute og baset i natt til i dag. Godt nytt år alle sammen.
Jeg vil ha mat!

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år, og hurra for e-ordet!! :D

    SvarSlett
  2. Ja,Hurra. Og godt nytt år til deg og.Du er så flink til å legge igjen søte kommentarer. Skammer meg litt:) Jeg vil og bli flink til sånt. Mitt mini nyttårs-forsett:D

    SvarSlett