Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 19. april 2011

Påske

Jeg sitter i en sofa,på Lillehammer og drikker øl. Werner drikker ikke øl,han drikker saft. 
Werner er søt,så søt at jeg ikke greier å konsentrere meg om det jeg skulle skrive,så da blir det bilder istede. God Påske alle sammen.Det eneste positive med religion er de røde fridagene som kommer nå.Fri er flott.

Lillehammer.


Fotogen.

Store bukser.



Årets første grilling.


Jeg stjal en Guinness fra kjøleskapet når Werner ikke er tilstede.Ser du glorien? 

2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder!! Werner er søøt!!!!!!!!! Nyt påsken, Hilde<3

    SvarSlett
  2. Takk Benedicte. Gøy med bilder<3
    Håper du hadde en fantastisk påske du og.Gleder meg til å se deg igjen og til sladder.*Blunk blunk*.

    SvarSlett