Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 10. februar 2011

Spisedritt betyr ikke at jeg får spise dritt...

...Selv om jeg så gjerne vil.

Jeg har en skikkelig dårlig dag i dag.
Det eneste jeg har lyst til å gjøre er å legge meg under alle de tre dynene jeg har i senga og spise halvsmeltet sjokolade.
Jeg har ikke lyst til å skrive denne bloggen, jeg har ikke lyst til å være rundt noen andre mennesker og jeg vil iallefall ikke sitte her ved denne pulten til jeg skal i møte klokka 19.
Jeg er drittlei av teite aviser som skriver om unyttige ting som kjendiser og andre bloggere. Jeg er drittlei reklame på spotifyen min. Jeg er drittlei å vente på at kaffetrakteren skal rense seg ferdig, så jeg kan lage meg en kopp etterlengtet kaffe.
Jeg trenger denne kaffen like sterkt som Hasselhoff trenger sin røde redningsbøyle.
(Dere aner ikke hvor lang tid jeg brukte på å komme på det bøyle-ordet. Det lå liksom ytterst på tuppen av tungen, men jeg fikk liksom ikke spyttet det ut,for spytte skal man etter en setning med Hasselhoff innvolvert.)

Fakta er at alt jeg ønsker er å ligge på gulvet hjemme hos Frida, med de to kaninene jeg passer for henne i helga og se tv til jeg sovner med en diger bit konfekt i munnen. Og jo, kaffe så klart.
Jeg lurer på om det dårlige humøret mitt kan settes i sammenheng med at jeg ikke har trent, og at jeg har vært for lat til å vaske brystholdere, så nå sparker jeg bokstaveligtalt til puppene hver gang jeg går.
I morgen skal jeg kle meg med bh og løpe til jeg spyr på en mølle hos SATS...eller bare løpe meg varm og trene lår etterpå?Satser på det siste.

Sjekk ut den nye bloggen til IKS. Den er kjempefin og med noen småjusteringer her og der, så vil den kunne bli omtalt som nærmere perfekt; http://iks.blogg.no/
Frem til da vil jeg dykke hodet i kaffe, leke sosial og fokusere tankene rundt andre ting jeg burde tenke på og ikke alle disse sakene jeg vil ha som navn ikke sies, men begynner på s.

IKS er plassen jeg skal være når jeg er på sånt humør. De damene er fantastiske!
Dere vet hvem dere er.
Når man får henge med så bra mennesker som dere, er man nesten,bare nesten,glad for å ha denne teite spiseforstyrrelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar