Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

fredag 4. februar 2011

Til skrekk og advarsel...

...
Innimellom, så hender det at jeg kikker gjennom bildene av meg på "face", lagt ut av enten meg eller av andre og jeg skal ikke nekte for at det klør litt i slettefingrene. Jeg sletter de ikke,bildene er endel av min fortid og endel av min fremtid. Du kan ikke slette fortiden.

Jeg burde nomineres til prisen for verdens beste jo-joslanker på lik linje med Ricky Lake og Oprah.
De er like godt drevne i faget som jeg.

I fjor var jeg forlover for ei venninne,i mai er det ett år siden og jeg skal egentlig lage ett album fra utdrikningslaget ,men da må jeg nødt til å orke å se på bildene først,hvor fokuset mitt akkurat nå er meg selv og alle mine vaglete deler. Det er til å spy av.
La disse bildene være til skrekk og advarsel til alle dere unge damer der ute, som ønsker seg en spiseforstyrrelse. Disse bildene er tatt de siste to årene og her snakker vi
slankekur(er),tvangsspising,anorexia og ortorexi. Ingen av disse "gledene" kommer alene.
Enjoy!










































Jeg får lyst til å hyle!

Ps;Jeg vil aldri fatte poenget med silikon. Store pupper er pyton.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar