Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 28. april 2011

De siste vinterkyss...

I min glede over vårens ankomst,spirer en tvil om at vinterens klør allikevel ikke har sluppet taket.Jeg sitter på balkongen i mine nydelige sommerklær og vifter med nakne tær,men aner fortsatt et hint av vinter som snart vil vise sin siste vinterkrampe. De siste vinterkyss i form av tapre snøkrystaller vil dale over det langstrakte land.Vi er glad i våren vi nordmenn,varmen som spres med sol,glede og blomstrer,men vinteren er ikke over.Jeg føler den.Jeg vet den er her enda,i skyggene, og den vil slå til når vi minst aner det og le av oss fordi vi på rekke og rad kjører oss selv ut i grøfta på våre isglatte sommerdekk. Du vet,vinterkrampa som kommer hvert år og som i fjor drysset med vinterkyss tidlig i mai.
Kings Of Convenience – I Don't Know What I Can Save You From (Röyksopp Remix)

2 kommentarer:

  1. Det snødde store snøkjerringer her i Alta idag.

    SvarSlett
  2. Phu.Kjenner jeg er glad jeg ikke er der.
    Jeg vil og liker veldig godt at det snart sommer.
    Kan du lage snømenn der oppe?

    SvarSlett