Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

lørdag 16. april 2011

I solsteika

I den siste tiden har jeg nytt godt av den deilige vårsola på balkongen her jeg bor. Jeg elsker våren fordi den bugner av håp,den er varm men ikke varm nok for bikini og fordi utepils igjen blir aktuelt.
Ved balkongen der jeg sitter står et middels stort tre og i det treet pleier det å sitte en fugl. En veldig tøff fugl, som ikke er redd for noe.Denne fuglen kvitrer,kvitrer og kvitrer.Lett oversatt til "menneskespråk" ville nok søt kvitring bli til grov prating og puletrygling. Ja,jeg sier det. Denne fuglen er våryr,han har et desperat reformeringsbehov og han leter etter kvinnfolk.Og jeg skjønner han godt jeg.Hadde det ikke sett så sabla dumt ut så ville jeg og øyeblikkelig satt meg i det treet og skreket med han,for jeg vil ha det samme men i type mann og jeg er ikke så interessert i reproduksjon av meg selv. Ingen unger liksom.
 Men det spørs om det ikke hadde blitt en tur til sinnsykehuset istedet og der tviler jeg på at det foregår mye av slik type aktivitet?Frivillig i allefall.Noen!(:p) burde føle dårlig samvittighet for at han er i Lillehammer og ikke i den våryre solsteika med meg!*Blunk blunk*Takk og pris for trening og sjokolade.Kanskje det blir løping opp Akerselva i dag?Kanskje det kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar