Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 26. april 2011

Tusenogen tanker,dårlig ånde og en fjert.

Jeg sitter i en kontorstol med fem blålakkerte negler og fem blanke. Jeg skal egentlig fundere frem spørsmål jeg kan stille en gestaltterapaut til et intervju som skal inn i neste nummer av KK,fra en skeptikers synsvinkel, men jeg tenker kun på krangelen jeg hadde med mamma,hvor dårlig ånde jeg tror jeg har og hvor mye det irriterer meg at jeg ikke får til å laste opp bilder på min datamaskin. Også fikk jeg denne i innboksen min på Spotify: Hayseed Dixie – I Don’t Feel Like Dancing av Wernern. Da måtte jeg smile og alle spørsmålene jeg ikke har til denne terapauten kom som perler på en snor og landet på et tomt dokument på Dellen. Ikke akkurat,men morsom sang lell.
Hjelp?Om du skulle spurt en gestaltterapaut om noe,hva ville du ha lurt på? http://www.gestalt-oslo.no/hva-er-gestaltterapi.html Kanskje det er en god ide og lure på hva gestaltterapi er? Et godt første spørsmål.
I dag kunngjorde jeg på facebook at jeg er i et forhold og fikk hele 26 "liker". Makan til engasjement alle sammen,blir rent smigret og gleder meg allerede til den dagen jeg gjør noe virkelig stort og til den responsen jeg får da. Klokka litt på kvelden den 25 september foreksempel,etter å ha løpt 2,1 mil rundt i Oslo.Da vil jeg ha mange liker da!
Nei,ja...da får jeg vel bare kaste meg over skriveoppgava og litt leting etter leilighet på Finn da. Hurra for meg og for at om en uke og to dager så er det bare fire måneder til jeg blir tretti. Blir jeg voksen da,når jeg fyller tretti mener jeg,eller vil jeg kun muteres til en skrukkete barnslig versjon av meg selv? Tiden får vise.Jeg vil bo i Oslo når jeg er tretti.Det har nemlig jeg og Ann Karin bestemt.

PS:Unnskyld mamma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar