Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 2. mai 2011

Da Bin Laden døde...

Jeg har tenkt,i noen dager nå,hvor deilig det ville vært å hatt kjæresten sin i Oslo sånn at jeg i et spontant øyeblikk kunne ringt han og si at nå skal du,jeg og et pledd gå i parken og ligge på rygg,se på skyene og snakke piss om vær og vind.Og i morra kommer han,til Oslo,for å besøke meg og vi har faktisk muligheten til å ligge på rygg på et pledd i en park og snakke piss om vær og vind.Så hva annet er mer logisk da enn å våkne opp til minus grader i dag da? Pengekassa til veivesenet er tom for penger fordi de brukte de opp når de flyttet snø fra "a" til "b" i vinter og nå får de ikke reparert asfalt i Oslo. Men det gjør ingenting,for Bin Laden er død så da vil blomstrer atter dufte og ondskapen er for alltid utryddet fra denne planet.Og syns du jeg er bitter så er det kun fordi jeg er trøtt,sulten og nesten mangler en fot fordi syklister nesten tok den med seg da de suste forbi meg på fortauet i dag tidlig. Jeg vet ikke hva de er blitt fortalt,men jeg vet om mange som foretrekker hele kroppsdeler og at de er festet til kroppen.Meg inkludert.Ja,til bedre og separate sykkelveier i sentrum!

2 kommentarer: