Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 7. juni 2011

Multitasking

Jeg sitter kaninvakt.Det vil si,jeg sitter ikke akkurat sammen med de nå, men er hjemme hos meg selv for jeg renser de tette rørene på badet.Det tar ca et kvarter og det kvarteret slår jeg ihjel med et blogginnlegg og litt musikk:Hurra Torpedo – Pokerface. Kloakkrør er ekkelt.Her om dagen dro jeg på meg en kjøkkenhanske og dro opp jordens avskum fra hullet i dusjen. Så om jeg hadde vært kvalm den dagen ville det blitt en kort affære og ekle ting ville ha kommet ut av munnen min og.Men etterpå, når rørleggerjobben er over og det gleder jeg meg til, da skal jeg fyke avgårde opp til kaninene igjen for litt skravling og hygge på gulvet. Kaniner har masse rart å si og innerst inne så tror jeg at de sitter på svaret til kreftgåten.Men hysj,ikke si det til noen,da vil jo folk tro at jeg er gal.Og det er jeg ikke. I dag drakk jeg kaffe!
Hurra Torpedo – Toxic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar