Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 3. juli 2011

Den skumle tyngekraften.

Jeg skal flytte til et sted hvor"ingen skulle tru at nokon kunne bu". Kun fordi alle trappene opp vil ,etter noen måneder, gi avkastning og Koss, på sitt verste, vil få lårkonkuranse i meg.Størrelsesmessig mener jeg.Jeg ser frem til å ha slike lår.Om noen vil prøve å voldta meg på Grønland så kan jeg først sparke de som en kenguru, for så å løpe i racerfart vekk fra åstedet.De dumme voldtektsmennene vil ikke ane hva som skjedde før jeg er plutselig borte. Til pass for de. Media må slutte å skrive om alle disse voldtektene.Jeg tror ikke det er med på å minske overfallsstatistikken,til det er det altfor mange mediakåte og gale mennesker der ute.Jeg er imot slik belønning av dårlig atferd.Jeg støtter derimot god atferd,som flyttehjelp. Noen som liker å bære møbler til himmels,uten heis,sånn ni trapper rett opp? Heis er ikke overvurdert kjenner jeg.Jeg liker heis,men jeg regner med at etter noen omganger med bæring så vil muskulaturen komme seg såpass at det holder med litt god sats fra bakken før jeg spretter opp til leiligheten. Fin måte å bli kjent med naboene på da.Et stykk sprettende Hilde hilser på vei opp.Jeg vet ikke om det er tingen da.Noe sier meg at tyngdekraften vil ta tak og jeg etterhvert vil ha puppene liggende på asfalten en stund etter at jeg selv flyr til himmels.Tyngdekraften er skummel slik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar