Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 11. mars 2012

Mitt aller første...


...blogginnlegg fra min altfor unyttige,dog etterlengtede, app som jeg fant midt på natta når andre normale individer sover.

Dessuten løy jeg. Dette er mitt tredje innlegg fra denne appen fordi den første,ganske gøyale,innlegget forsvant og innlegg nummer to ble blank.

Det er trist fordi det er vanskelig å være impulsiv "morsom" midt på natta. Nå skal jeg laste opp et bilde,pusse tenner og sove før jeg finner andre ufornuftige apper på nettet, som feks en ølapp. I morra er det jo fredag og på fredag er det helg. I helgen trenger man øl.

Men når alt kommer til alt så er alle katter grå i mørket og når det ikke var logisk da er det...

... Natta.

(skrevet en gang på natta mellom torsdag og fredag).

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar: