Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 8. juli 2012

Puppekveletak.

"Jeg vet at spiseforstyrrelsen er i ferd med å ta over livet mitt når puppene mine er blitt så digre at de prøver å kvele meg når jeg sover på rygg." Hilde(snart trettien).

Men det er kanskje det lille som skal til for at jeg skal greie å ta meg sammen.At puppene mine går til krig mener jeg. For jeg vil jo ikke dø. Og i allefall ikke fordi puppene mine kutter alt av surstofftilførsel til hjernen. Da foretrekker jeg å dø mens jeg gjør noe hyggelig.
Når jeg er åtti år og har tequila-konkurranse med restene av gamlingene på Spanias beste eldresenter/spa. Det tenker jeg er en god plan. Først da og da alene kan puppene prøve seg på krig igjen. Da er de vel blitt så lange og slappe at jeg bare klasker de bak på ryggen og fester med en knyte i nakken. Problem løst.
The end!

2 kommentarer: