Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 28. februar 2013

I et lite microsekund.

I det lange og det brede,ja fra tidenes morgen,har tankene mine kvernet seg rundt kropp.
Totalt bortkastet bruk av verdifull tid mener nå jeg,vi som bare bor på denne planeten i et lite mikrosekund, hvor hvert sekund er like verdifullt som det neste.
Og selv om jeg nå er inne i en "god" fase(igjen),så betyr ikke det at jeg nødvendigvis er frisk.
Frisk er faktisk ikke et alternativ i det hele tatt når mat,trening og kropp opptar hele hodet mitt,hele tiden.
Jeg har faktisk ikke tid til det.
I går fant jeg meg selv sittende på et bibliotek med en diger bunke med livsstil-og "slankebøker" stablet foran meg på bibliotekpulten. Jeg bladde gjennom noen av bøkene,tok meg en slurk kaffe,bannet og gikk en ny runde gjennom biblioteket for å putte bøkene på plass der de hørte hjemme.
Altså,ikke sammen med meg!
Fra og med nå skal det kun enkle grep til bruks i min hverdag for å holde helse og kropp i form og det er som følgende:
*Masse vann.
*Aktivitet.
*Frokost.
*Godis på lørdag.
*Vanlig og fornuftig mat.
*En dag av gangen.
*Mye kaffe!! <3>
Så kan treningseksperter,ernæringsfysiologer og alle andre som har en mening om hvordan jeg bør leve livet mitt,ta en lang sats og forsvinne inn et sted hvor sola ikke skinner.
Jeg er nemlig min egen ekspert!

2 kommentarer:

  1. Så rett du har! Du har mange lure tanker (selv om det kanskje ikke alltid er så lett å huske på dem) <3

    SvarSlett
  2. Hmpf. Leste om rumpetrening i dag. Jeg leser altfor mye. Jeg skal slutte med det.
    Vi er veldig smarte vi to,men vi kaster ofte bort resursene på ting vi så veldig gjerne vil kontrollere,men ikke får helt til. Vi kunne sikkert ha skapt verdensfred og en kur for kreft om det var noe vi ville kontrollere<3.

    SvarSlett