Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 13. mars 2013

Niende april dere.


Fra og med niende april(ca) kan dere begynne å kalle meg prinsesse Hilde for da får jeg meg ny krone.
På min blå/brune,meget knuste fortann.
Da blir den a2 hvit og jeg kan igjen sende mitt kaffegule(dog ikke lenger prosentvis blå) colgatesmil ut til verden og det gleder jeg meg til.
Nå kan man ikke smile noen ting og i allefall ikke snakke. Fraktert fortann er ikke pent. Jeg likner heksa i Hans- og Gretheeventyrene(hun ligger bare litt bedre an på boligmarkedet).
Men før niende april kommer må jeg gjennom noen nervepirrende,skremmende timer i tannlegestolen. Og jeg må betale noen deilige,nervepirrende tannlegeregninger.
Skadet du deg da du var barn? Få ut journalene dine nå før de forsvinner inn i evigheten,eller som de gjør med journalene etter ti år,slettes. Sliter du med tanna i voksen alder kan du få hjelp fra nav om du sitter på journalen din.
Men med eller uten journal for min del,så vil det være ingen mer blåtann på meg fra og med niende april.
Sa jeg at jeg fikk ny krone niende april?
Sa jeg og at jeg gleder meg?
Tipper verden smiler mye til meg da,for jeg kommer til å glise masse etter niende april.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar