Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 30. september 2010

Den fantastiske hverdag

(Vi har bikket midnatt og befinner oss nå på datoen 30.09.2010 og gradestokken utenfor teller hele 6 kalde varmegrader.)

Siden jeg er ny i gamet og nysgjerrig. Hva bruker man å skrive i slike blogger?
Jeg gidder ikke skrive om mote og sminke, mye fordi jeg ikke kan en shit om det, men også fordi...vel, jeg driter i det.
Jeg kan ikke strikke eller scrappe eller andre håndarbeidsting.
Jeg er verken gift med 2,5 barn,hund og hus med stakittgjerde heller.
Jeg trenger ideer. Og egentlig inspirasjon. For jeg tenker litt i de baner at man lager blogg for andre å lese, så det burde vel streng tatt ha noe interessant innhold?
Er blogg en moderne eksponering av seg selv? Type offentlig dagbok? For det burde jo legges en grense for hvor mye man velger å eksponere av seg selv!?!

Mitt mål for dagen i dag er å komme meg opp tidlig for å ta meg en morgenvandring i Botanisk hage, mitt yndlingssted i hele verden.
Jeg har vært innom der sporadisk i løpet av våren, sommeren og høsten og fanget inn inntrykk gjennom både øyne, nese og kameralinse.
Fotografering er blitt en liten lidenskap, noe jeg syns er gøy, uten at det noen gang kommer til å bli noe mer enn en dårlig amatørhobby. Foto og Parkinsons light hører ikke sammen, da ting ofte kommer ut av fokus.
Men som hobby er det moro. Fange inn og forevige vakre ting gjennom kameralinse.


  • Soloppgang; 07.19

4 kommentarer:

  1. Du må ta meg med til botanisk hage en gang!

    SvarSlett
  2. Så klart!!!!!!Si en dag, så tar vi oss en tur!

    SvarSlett
  3. En dag med fint vær... *kremt*

    SvarSlett
  4. Da må vi ta den på spontaniteten da?

    SvarSlett