Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

lørdag 2. oktober 2010

Daikai


Når man opplever å bli så gammel som jeg, så opplever en at en finner stor glede ved å dele nye og spennende opplevelser med venner og familie som en god erstatning for materielle presanger til jul og bursdag. (Selv om jeg fremdeles elsker å få pakker)











Som i dag, da Aylin og jeg troppet, friske og små-andpustne, opp hos Daikai i Oslo for å bruke opp julegaven jeg fikk av Aylin i fjor.

Gavekort på masasje.

Å bli dulla med er fantastisk moro, men samtidig veldig uvant.
Vi fikk fancy morgenkåper og sko som dullet oss inn i følelse av luksus hentet fra tjukkeste Østen.


Stakkars mannen som maserte meg. Han skulle masere føttene mine og jeg er grusomt kilen, noe som gjør det umulig for meg å ligge stille og ikke le. Så der lå jeg, på samme rom med Aylin og hennes massør og kniste så hele benken rista. Og det tok jo helt av da mannen ved avslutningen av masasjen plutselig dro meg i tærne.


Men jeg anbefaler Dakai for alt var gjenomført i stil og opplevelse. Og når masasjen var over kunne man slappe av i et nydelig oppholdsrom med grønn-te og frukt.







Og tøflene vi brukte fikk vi ta med hjem.

Noen dro med seg kjæresten sin dit og det tror jeg kan være veldig romantisk, så om jeg en dag finner meg en slik en,skal jeg dra han med meg dit. Uansett om han vil eller ikke.








3 kommentarer:

  1. Spørsmål; Hvordan blir jeg kvitt all denne tomme plassen?

    SvarSlett
  2. Angående plassen er jeg ikke helt sikker. Det ligger vel i themet ditt, kanskje det er en innstilling på det.

    Daikai har jeg vært på en gang, kjempetrivelig sted. Har et gavekort til, skal bruke det iløpet av høsten tenker jeg. :) Første gang tok jeg japansk shiatsu, noe som løser opp muskelknuter og minnet meg litt om en time hos naprapaten, bare mye triveligere. Og ikke like vondt.

    SvarSlett
  3. Morro. Du er den andre personen jeg vet om som har gavekort liggende fra det stedet. Skal absolutt tilbake dit!!!!

    SvarSlett