Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 4. oktober 2010


Den første helga i Oktober-2010 vil stå igjen på kalenderen som en av de beste helgene noensinne.

MassasjeDakai, Godteri, Skravling,venninner, skrekkopplevelser,tusenfryd,taco-kveld er bare noe av alt det morsomme som har kommet ut av den.

Og foto-gal som jeg er, så er det meste blitt fanget på film.

Takk til Aylin, Ann Karin, Marie, Gunhild,Nina, Lars, Sindre og Ikke minst Kristin, som har gjort denne helga mer enn vakker og minnesrik.

(Tusen ekstra takk til Aylin for en perfekt minnesrik "bursdagshelgejulegaveting"-greie fra hun til meg.)Glad i deg!!!!!!

Jeg vil til slutt skrive en "note til self" til meg selv og den lyder som følger; Ta aldrialdri spidergreia på tusenfryd noensinne igjen. Ikke føl deg på noen som helst fristet fordi du ikke husker helt hvorfor den var så grusom sist du tok den. Den er bare jævlig og gjennom hele din karusell-kjøre-karrière, er det den verste du noensinne har overlevd!...så vidt!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar