Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 2. februar 2011

Tyven,tyven...

Klokka nærmer seg elleve om formiddagen og jeg tenker,kanskje i dag er dagen for en ny hårfarge?
Jeg strikket meg jo ny lue i går, så om resultatet blir helt forferdelig, så kan den jo "kamufleres".Hahaha.
Morsomme meg.
Spørsmålet er bare; Hvilken farge?
Blondt eller brunt?Eller rødt,grønt eller blått? *Gruble*

Senere;
Alarmen gikk av i butikken, da jeg handlet hårfarge. Damen kom bort til meg,smilte på selgervis og bablet om at hun hadde jo tatt av alarmen. Hun gikk gjennom "perleporten" og peip ikke...
Jeg sverger; ansiktet hennes ble hardt og jeg så det på hele holdningen hennes at hun ville be meg om å tømme lommene.
Heldigvis peip fargen på vei tilbake og det viste seg at hun hadde glemt en alarm.
Og det var min lille forbryter-historie.
Nok om det.

Før;
utvasket,grått og ettervekst.

Etterveksten min er veien til reinbuen.

Ferdig!

Aldri mer.


Meningen var kontraster her.
Som i surt og usminket førbilde vs. blid og sminket etterbilde...
Haha.
Sur både før og etter gitt.


 


I dag vinner svart/hvitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar