Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 15. februar 2011

Vik fra meg!

I dag har jeg en dritdårlig dag.
Igjen faktisk,for det er i praksis ikke veldig lenge siden sist jeg hadde en.
Jeg skal ikke se bort fra at det er trettiårs-krisen som vrir sitt onde fjes nå som vi nærmer oss det siste halvåret i tyveårene og d-dagen bokstaveligtalt skytes mot meg i rakettfart.
I dag har jeg allerede fornærmet en rasist(men den er unnskyldt),bitt av halsen på som skulle finne ikea og hylt til en fra Arendal i tlf.Flott.

Og oppå det hele har jeg puttet i meg dritenorme mengder med bæsjemat i det siste,og når jeg åpnet kjøleskapet for litt sunn innputt så finner jeg et kjøleskap fylt til randen med smør og ost!
Hvor kommer all den smøren og all den osten fra?

Uansett.Om noen drar en dårlig vits om en kvinne og hennes pms,så vil jeg slå.
Se på dette som et varselskilt merket "vik fra meg" og gjør nettopp det i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar