Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 14. april 2011

Søppelkassa

Hyl! Pc`en jeg trenger å bruke vil ikke samarbeide. Den bare står der med sin mørke skjerm og lager den samme startelyden om igjen og om igjen. Ja,jeg hører deg,virk for faen. Knurr. Hva er galt?Hva kan jeg gjøre?Hvor er bildet som pleier å dukke opp i form av en lys glød på skjermen? Jeg er veldig frustrert.
Ikke har jeg kaffe heller.Jeg trenger kaffe.Kaffe og sjokolade. Ikke rosiner som jeg akkurat spiste,men deilig begjærlig trøstende sjokolade. 
I dag har jeg trent styrke på SATS. Det alene er jo en utfordring,men når jeg i tillegg går fra hvilepuls til full action i blodårene på sekunder bare fordi en teiting kaster papir på bakken på veien dit,så er man jo dømt.Søppelkasser er ikke en mangelvare i byen,det tar deg to sekunder å kaste søpla i en.
Slik gikk det til. Han tok opp en tyggis og kastet på papiret på bakken.Jeg så det,tenkte jeg ville si noe,lot være. Gikk i noen sekunder,irriterte meg masse over papiret,snudde og gikk til mannen og sa:-Du mistet noe. Han:-Det er søppel.Jeg:-Da hører det hjemme i søpla. Han:mumlet noe og målte meg stygt opp og ned med blikket. Jeg:-Kalte han en idiot og gikk videre med verdens mest hissige puls.
Så ettter jeg hadde løpt mitt (l)ille minutt ,oppvarming,på mølla var jeg allerede utslitt.
Fra og med nå skal jeg stoppe alle slike søppelberg på gata uansett kjønn,alder osv.
Ja,Vigdis.Mulig du har rett og at jeg i dag lider av type PMS. Jeg har regnet meg frem til det,men jeg mener fremdeles at menssykluser ikke har noe å gjøre i en meningsutveksling.Stryk slike uttalelser på lista over argumenter i fremtiden,ellers kommer jeg,setter meg på deg og blør på deg.
Faen heller.Datamaskina vil ikke virke.Nå pakker jeg sammen og går hjem for å sove.
Faen,faen,faen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar