Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 4. februar 2014

Tidvis og tilstadighet en smule lost...



Men så fant jeg meg selv i et gammelt arkiv på bloggen, fra 2010 en gang.
Kan ikke gi noe forklaring på hva jeg gjør her,men ja,det er mulig at jeg var en smule gal i dette øyeblikket.
Eller full;)
I allefall så var det en fin måte å fortelle at jeg er tilbake på bloggen. Jeg fant igjen passordet mitt, så nå blir det nye sprell og tungeslarving fra meg. Enten de leses eller ei;)

Sitter på biblioteket med fjortisser og søker jobb,mange jobber,flertalljobb.
Jeg sitter egentlig alene,men fjortissene snakker så høyt at jeg føler meg veldig inkludert i samtalene deres.
Med ord som sykt og sånn og sleng.
Jeg er gammel.
Pøbelunger.
Jeg savner øreproppene mine.

Også vil jeg ha kaffe.
Og med den bomba så ser jeg dette blogginnlegget som ferdig.
Neste innlegg vil handle om hvordan jeg ikke sminker meg for å gå i dusjen, hvordan botoxen(jeg ikke bruker) ikke svir når den settes i rynkene mine(for de eksisterer) og hvordan det går med den ultimate spock-treninga mi.
Adjø.

Og ja,jeg bor fremdeles litt langt borte,men ikke så langt borte allikevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar