Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

fredag 26. desember 2014

Hjelpetelefonen hos IKS.

I dag sitter jeg på hjelpetelefonen hos IKS og tilbyr et lyttende øre til de mange som syns juledagene er lange, tunge og vonde.
Det er ikke så mange som ringer, noen få, og Dagblad da så klart. Det er tradisjon blitt at de ringer og vil ha en uttalelse om noe i romjula, når ingen andre enn jeg sitter her.
Nå drikker jeg kaffe, har lag på lag med ull, lue og teppe på kroppen og fryser. Det er kaldt ute. Iskaldt. Kaldere enn ren fornuft vil tilsi er greit. Og jeg sitter i et hus bygget for tre hundre år siden, før moderne isolasjon og taster et lite innlegg i bloggen min for å holde blodsirkulasjonen i gang i fingrene mine.
 Interessant for deg? Neppe;) Men veldig nevenyttig for meg.
Jula har vært fin. Er ikke over enda, ikke før denne dagen hvor alle rakettene skal smelle og ønske det gode året 2015 velkommen.
Første nyttårsdag sitter jeg og her.
Ring meg da vel. I dag sitter jeg her til to og på første nyttårsdag, da sitter jeg her fra ti til to;)
Telefonnummeret er 22940010.
Høres! Og gooooooooood jul <3 alle.="" p="" til="">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar