Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 20. oktober 2010

Den dagen som kan huskes som ;Æsj!

                                                    
                                                                         
Kampen mot melbiller er i gang.

Hater de små, ekle skikkelsene. Blakk som man er fra før av, gjør ting som havregrøt svært verdifullt. Jeg kunne like gjerne kastet diamanter!!!!!
Men nå har vi et rent kjøkken. Et kjøkken som er gjennomblåst for både smuler, biller og ting vi ikke visste vi hadde.
Vi vil ikke tape!!!!!
Om dere ønsker, så er dere hjertelig velkommen til å stille opp mens vi bekjemper denne kampen. Om jeg ikke vant i kveld mener jeg.





I tillegg til dette klarte jeg å tape for Ann Karin i Scrable tre av tre ganger i kveld. Så dette er visst ikke helt dagen for ting som går min vei.
Ann Karin var heldigvis en positiv gnist på dagen. <3
Selv om du knuste meg i scrable. (Knurr:)
Og i ren trass, så gidder jeg ikke blogge mer i dag.

(Kontrollfreak som jeg er, så måtte jeg inn å fikse på bilde. Dette tiltross for aat jeg egentlig syns det at bildekaoset var en god metafor for denne dagen.)

1 kommentar:

  1. ikke engang bloggen min vil gå min vei i dag.
    Fuuuuuuuu........

    SvarSlett