Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 2. november 2010

scrable

I denne uka fortsetter jeg og Ann Karin vår, nå litt, tradosjonsrike scrabletur på venner.
Jeg tapte som vanlig,men med godt selskap så spiller jo ikke det noen rolle...sånn utenom litt da.
I dag skylder jeg på at jeg er syk. For det er jeg nemlig.
Våknet opp med feber i går. Tar hardt på en gammel dame å sitte barnevakt.
Jeg husker den gangen, da jeg var ung...
Hahaha

Vi hadde en servitør ved vårt bord, som tydeligvis var ny. Han hadde rotet med bestillingen og vi fikk ekstra mye mat. Vi sa jo ikke nei takk til ekstra mat. Vi er da ikke gale!!

Nå ligger jeg i senga, jobber positive treningstanker inn i hodet, for å motivere meg til å stå opp ekstra tidlig for å trene i morgen tidlig. Go meg!!!
Og nå skal jeg legge meg med Bridget Jones på dataen, høstvinden i gardinene og håpe at jeg våkner frisk og ukvalm i morra når vekkerklokka ringer.
For nå begynner jeg å bli lei av å være syk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar