Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

fredag 10. desember 2010

Bare pupper...

Jeg vil gjerne poengtere at dette er et luksusproblem og om luksusproblemer irriterer deg så slutt å les umiddelbart.
Men kjolen min er bare pupper.
Og med det mener jeg at kjolen er beregnet på jenter med større pupper enn jeg har akkurat nå.Sånne pupper som jeg hadde i mai foreksempel. Da var de digre.
Det var vel derfor jeg kjøpte kjolen. Jeg skulle være forlover i et bryllup og når du har gitt deg selv blåmerker i trynet etter å ha hoppet trampoline...ja, da har du digre pupper.
Og siden ting med meg skjer gjerne på impuls og jeg aldri!!! går med kjole, så står jeg i dag med en turkis kjole med digre hull der puppene mine en gang var.
Og i den samme stund som jeg står og skriver kjolebloggen min kommer stemmen til en overbegeistret kvinne på min reklame-spotify og snakker om at jeg muligens venter på å komme meg på julebord i mitt nye "trendige" antrekk.;)
Jaja, det stemmer jo sånn halvveis iallefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar