Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

fredag 31. desember 2010

Når det gjødsles vil det blomstre

Herregud!
For de av oss(meg) som trodde vekta ville bli årets utfordringsavslutning, tok sørgelig feil.
Over hele fjeset mitt blomstrer det små knopper skapt fra det totale overflod av hva som blir igjen i kroppen etter at restene av julematen forsvinner med avføringen.
Prikk,prikk,prikk,prikk.
Det er så mange av de ,til og med flere enn antall fingre jeg har på begge hendene, noe som gjør det komplett umulig for meg å telle de.
Noen av de har til og med startet å formere seg,skaper små familier som igjen skaper små familier og hva får vi da?
Jadda,gedigne familier, basert på røde prikker.
Mine prikker i mitt fjes har et mer aktivt sexliv enn jeg.
Flott!

Godt nytt år til dere alle.Håper alle får en fantastisk kveld og et innholdsrikt nytt år.
Husk å tenk over hvem du drikker med. Barn liker ikke fulle voksne!

Sippeklem fra prikken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar