Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 30. desember 2010

Nytt nytt år

Ha!
I år skal det skje.
Overgangen mellom 2010 og 2011 skal skje i rolige omstendigheter, i min stue, uten alkeholer, mens jeg sitter barnevakt for min yngste nevø og inntar en bedre middag alla Taco i hyggelig samvær med Ann Karin.
Jeg gleder meg.
En god måte å avslutte 2010, som svulmer av fyll og fanteri og gikk av med et smell og en kjempe-fylleangst som fortsatt vedvarer i noen prosent, tiltross for at det nærmer seg to uker siden.
Jeg lærte for eksempel i dag at jeg sto i bare sokkene da Kristin åpnet for meg den kvelden. Ikke natta! Men kvelden. Pinlig!


Uansett. Godt nytt år til min familie og alle mine venner. Måtte 2011 bli så mye bedre enn 2010.

PS: For en gang skyld har jeg nyttårsforsett og selvfølgelig er det ikke første gangen.
Jeg, som alle andre, har hatt mål om slanking, mindre drittmat og mer trening mange ganger.
Blablabla. Tullete.
Sånne mål går opp i røyk allerede før nyttårsrakettene og dine penger gjør det samme ved midnatt den samme kvelden.
Denne gangen er målene ekte, gjennomførbare og oppnåelig.
Jeg skal få orden på det kråkereiret jeg kaller liv og jeg skal se mye mer til nevøene mine enn det jeg gjorde i 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar