Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 1. desember 2010

Verdens heldigste

Jeg er verdens heldigste.
Min verden er fylt med den flotteste familien og de herligste venner, som jeg ikke ville ofret for noe i hele verden. Da er du advart. Kødder du med de, så kødder du med meg.
I dag feks hadde jeg fått 1.desember-gave av Kristin. Et gavekort på fem "kaffebestilling" på http://www.beccacoffeehouse.com/index.html, her på Grønland (på siden av Bazar), og herregud det var godt!
Tusen tusen takk Kristin Nygaard. En million glad i deg!!!!
(Jeg spanderer en kakao/fruktdrikk en dag vi trenger litt sosial velvære på Grønland).

Du er min største inspirasjon, gledesspreder og jeg elsker at jeg får bo med deg og har fått bo med deg de siste to årene.
Når vi skal flytte fra hverandre nå, skal jeg henge et bilde av deg på veggen, sånn at jeg får litt solstråle innputt hver dag og husker å tørke støv og dra på masseslakting av hybelkaniner.
I dag drakk jeg vanlig kaffe mocca. Og den var god den, men neste gang skal jeg teste (tada)  "Funky mocca".






















Jeg vil og sende smellkyss til mamma, pappa,søstern,Jonas,Sander,Marcus,Ann Karin,Camilla,Aylin,Marie,Vigdis,Marit, Marianne, Ann Iren og Siri.
Dere er fantastiske. *Hjerte*.
Og et ekstra flyverkyss til frøken Knudsen, der oppe i nord.

 
 
Vi åpner første luka i julekalenderen vi fikk av Alexandra før helga.
Kristin nyter den fancye sjokolade med hvit innmat. I morra er det min tur.
*Glede seg*!!!











Legg merke til at alle bamsene / sjokoladene antakelig har følt seg ensomme og har flyttet i kollektiv nederst i esken.








Ps: Jeg er ikke kjøpt og betalt av Becca. Ingen penger eller annen tjeneste er blitt utvekslet mot at deres logo er blitt brukt i denne bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar