Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

lørdag 29. januar 2011

Lørdag




Min førsste og eneste vellykede vaffel noensinne.
Denne kom til verden da jeg lette etter treningsklær i rotskapet.
Utrolig nok.

 Kaffe,vaffel(man trenger karbohydrater før en god treningsøkt(host host),sol,South Park og Lørdag. *Lykke*
Legg merke til sokkene og lekre treningsbuksene. Look out SATS. Here i come.
Og denne jenta trenger en ny lås til skapet sitt.


Barenaked Ladies – Big Bang Theory Theme

Under to timer senere; Notat til meg selv.
Har vært og trent, om det jeg gjorde kan få en slik beskrivelse.
Det er i underkant fire uker siden sist jeg trente på SATS,hvor jeg endte opp i senga med lungebetennelse og to par øreverk som ble sittende i kroppen i flere uker.
Den eneste treningen jeg har utført i de siste par ukene har vært lange turer ute, i rask gange.Så nå var jeg klar for en skikkelig treningsøkt med kondisøvelse og vekter.
Etter seks minutter med løpe-oppvarming på mølla hørtes jeg ut som seksti år gammel kolls-pasient.
Lungene mine veste.
Men trene skulle jeg.Sta jeg?
Litt armer,litt bein og bittelitt mage. Også var det slutt. Lungene mine sa stopp.
Så nå er jeg hjemme igjen,verken svett eller rød,men veldig forbanna,skuffa og litt smartere.
Fokus fremover blir kondis,kondis,mage og rygg.
Seks minutter (minimum)med løping, ti minutter rygg og ti minutter mage i morra og hele neste uke. For den dritten jeg har i lungene liker jeg ikke og det skal ut.
Spørsmålet er nå. Skal jeg gå ut,nyte livet og være sosial i kveld?
Eller skal jeg gå meg en tur,lese en bok og kanskje strikke meg en,etterlengtet, lue?

Jeg døper om denne lørdagen til Feite lørdag,blir inne og ser Monty Phyton istede.

Mitt,mitt,mitt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar