Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

lørdag 29. januar 2011

Vaffel

I stedefor å ta til fornuft og legge meg,så skulle jeg lage meg vaffel.
En vaffel ser som regel slik ut. Gylden, hjerter i sirkel og fristende for vaffelelskende jenter som jeg.
Dette er en vaffel fra ett ukeblad.

Hvorfor ser ikke mine vafler slik ut da????


1



2

Finn en feil på bilde 1.Sammenlikne med bilde 2.
Thank you Toro.




Jeg er uten ord.


Dette er to og en halv vaffel.
Men i en haug.



Det smakte greit da.

Genseren min etter  at jeg hadde laget ferdig røra.

Jeg vil gjerne poengtere at jeg i nesten ett år jobbet på et kurs-og konferansesenter hvor jeg daglig ble tvunget til å lage vafler.
Jeg var så dårlig at jeg faktisk klarte å overbevise de om at det var vaffeljernet det var noe galt med, så de kjøpte nytt.
(Uten hell).
Og dette er kunnskap jeg sitter igjen med etter den tiden. Med andre ord,bedre enn det var!

Om jeg noengang skulle finne drømmemannen, så krever det at han ikke faller for kokkeferdighetene mine.
Lykke til,til meg.
For ifølge ekspertene så går veien til mannens hjerte gjennom magen.
Håper han liker grandis.




3 kommentarer:

  1. Jeg er imponert over hva du fåt til med en pakke toro vafler!! Hehehe, sitter her og ler litt før jeg skal gå på helgevakt. Takk for å gjøre morgenen litt mer morsom! :) Klem!

    SvarSlett
  2. Du er vel klar over at du må SMØRE jernet? Eller ha smør i røra? *knis*

    SvarSlett
  3. Marie:<3 Måtte le selv og. Haha. Vaffeldate en dag?Du lager:P
    Kari:<3 Jeg har smør i begge deler. Haha. Og det er helt sant. I røra er det faktisk 2 dl.
    Men skal teste en vaffel i dag og. Har masse røre igjen, og muligens la jernet gjøre seg ferdig med stekingen. Tror problemet ligger i tålmodighet(i mangel), som vanlig.

    SvarSlett