Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 24. februar 2011

Utålmodig

Jeg vil at det skal bli i morra for jeg har  fått låne speilreflekskamera og nå klør det i fingrene etter å få teste det i dagslys. Men før det er det en hel natt med mørkt.
Men så blir det lyst.Om mange timer.Orker-ikke-vente.
*Sukk*
Jeg skal legge meg nå,så går det fortere.Mini-julaften på en måte.Juhu.Glede og god natt!
Klikk.



Jeg lurer på om jeg skal bli tids-nazist.De som ikke møter opp til avtalt møtetid(gi og ta fem minutter) kan bare drite i å komme i det hele tatt,om det ikke skjedd noe på veien(som man ringer og gir beskjed om).
Jeg hater å vente og avtaler man et tidspunkt,så sørger man for å komme til det tidspunktet.
Sånn blir jeg gretten av og en gretten Hilde er ingen god selskap.
Jeg syns sånt er respektløst.
Så,nå er du advart. Ikke kom for sent uten gylden grunn neste gang du skal møte meg,for da må du spise lunsj alene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar