Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 21. mars 2011

Stekepose

I går var jeg bedt på middag hos ei venninne. Hun lagde en fantastisk kyllingrett i stekepose.
Tro det eller ei.
En av de beste rettene jeg har smakt på lenge var laget på retrovis.
http://www.meny.no/Video/Innpakking-av-kjott/
Jeg vurderer å innføre stekepose inn i mitt kjøkken og. Om det finnes stekeposer som kan brukes mer enn en gang, så vil jeg vurderer en investering. I en alder av snart tretti år er vel kjøkkenprodukter litt "in".
Uansett. Fem jenter rundt et bord.Mat,vin og øl flommet.Skravlingen satt løst og vi lo når noen sa morsomme ting. Koselig kveld.
Så dro de andre gjestene og festen startet for alvor.
Hurra for rødvin,fisherman og Baylies. Og fri på søndager, selvsagt.
Og jeg digger deg M,for du er fantastisk. Jenteprat og fyll er en genial kombinasjon.
Oooohaa.

Da vi våknet i dag viste det seg at M hadde fanget opp noen av disse plagsomme tarmbakteriene jeg har slitt med denne uka.
De andre gjestene tok med vin som vertinnegave, jeg kommer drassende med "smitte alla omgangssyke."
Stakkars M.
Så mens hun hang over do og spådde eder og galle, så lå jeg i boblebadet,viftet med tærne,spiste fantastisk frokost og drakk nytraktet kaffe.
Hun svikter aldri som vertinne.Ca en million glad i deg!

I det siste har jeg hatt lyst til å være forelska. Du vet,sommerfugler i magen og hjertebank.
Den søte svie.
Jeg har vært forelska før,mange ganger og jeg kler det ikke. Jeg sier teite ting og får IQ som en encellet organisme,skjelver mer enn normalt og rødmer...masse.
Men gøy lell.
En gang i tiden var jeg forelska i en mann. Han jobbet i butikk, så når jeg gikk forbi butikken hadde jeg så hard hjertebank at jeg nesten besvimte. Jeg måtte slutte å gå forbi butikken.
Det var en fin tid.
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/721272/
Kanskje jeg skal finne meg en mann jeg kan kysse på?Bare sånn for kyssingens skyld.
Kanskje jeg bare er våryr?

På onsdag skal jeg på konsert. Juhu.
Lillestrøm,her kommer jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=32hZZiqshJE&feature=related


Her kommer noen bilder,for jeg er fortsatt gal fotodame,fra den siste uka.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar